8-minútové cvičenie, ktoré si môžete zacvičiť pred spaním priamo vedľa postele

Telo snov bez posilky!

Ak chcete schudnúť jednoducho  a rýchlo, tento článok z Healthy Beautiful je vhodný práve pre vás. Predstavuje 8-minútový tréningový plán, alebo skôr niekoľko cvičení, ktoré by ste mali robiť každý večer pred spaním.

Takže ak nemáte čas na posilňovňu, tento cvičebný plán je ideálny spôsob, ako získať telo svojich snov. Neváhajte a začnite hneď od dnešného dňa. Výsledky vás prekvapia:

  1. Zdvíhanie nôh v ľahu

Mali by ste ležať na chrbte a položiť si ruky pod zadok. Potom zdvíhajte nohy tak, ako vidíte na obrázku. Vydržte niekoľko sekúnd a spustite nohy na podlahu bez toho, aby ste sa dotkli podlahy. Opakujte cvičenie desaťkrát.

2. Opačný plank

Sadnite si na zem a podoprite sa rukami. Ruky majte od seba na úrovni ramien. Zdvíhajte zadok, kým vaše telo nevytvorí priamku od členkov k ramenám. Vydržte v tejto pozícii niekoľko sekúnd a potom sa vráťte do pôvodnej polohy. Ak si to chcete skomplikovať, môžete striedavo zdvíhať nohy.

3. Mostík so závažím

Posaďte sa na zem a položte si na spodnú časť činku alebo závažie. Potom si ľahnite a zdvihnite kolená. Zdvihnite boky, ak je to možné, vráťte sa do východiskovej polohy. Opakujte niekoľkokrát.

4. Výpady

Cvičenie začnite tým, že nohy dáte od seba na šírku ramien a rukami sa dotýkate bokov. Urobíte krok vpred jednou nohou a dopadnete na koleno, až sa bude takmer dotýkať podlahy, ako znázorňuje obrázok. Potom sa vráťte do východiskovej pozície. Pokračujte druhou nohou a zopakujte dvakrát.

5. Sklápačky

Ľahnite si na zem a zdvíhajte sa s rukami upaženými pred sebou. Vytočte trup do pravej strany, aby ramená boli rovnobežné s podlahou. Chvíľu vydržte  a vráťte sa späť. Opakujte cvik aj do ľavej strany.

 

6. Stierače

Ležte na podlahe a zdvihnite kolená do 90 stupňového uhlu. Potom rozpažte ruky a začnite pohybovať kolenami doprava. Vydržte niekoľko sekúnd a vráťte sa do východiskovej pozície. Opakujte cvičenie do druhej strany. Pre obe strany opakujte tento cvik 10 krát.

7. Plank na lakťoch

Najskôr si ľahnite tvárou k podlahe. Zodvihnite sa kolenami a držte sa rukami o podlahu ako je to na obrázku. Chrbát musí byť rovný, vydržte takto minútu.

Po niekoľkých týždňoch pravidelného cvičenia spozorujete viditeľné výsledky. Začnite už dnes a majte čo najskôr dokonalé telo.

Zdroj :