Pozícia luku pre ženy nad 35 rokov: Toto je najlepšia stimulácia endokrinných žliaz

Ak hľadáte účinný spôsob, ako sa dostať do formy za niekoľko týždňov, narazili ste na správny článok! V prípade, že sa chcete zbaviť extra centimetrov a nabiť sa energiou bez zvýšenej námahy, nasledujúce cviky sú určené práve pre vás. Niet divu, že tento komplex dychových cvičení si už našiel fanúšikov po celom svete: špeciálna technika dýchania obohacuje telo o kyslík a samotné cvičenie umožňuje vyformovať vaše problémové partie.

Tzv. systém Bodyflex vyhovuje ľuďom akéhokoľvek pohlavia, veku a úrovne fyzickej kondície. Dôrazne však odporúčame, aby si cvičenie vyskúšali aj tie ženy, ktorých telo je nemilosrdne vystavené zmenám súvisiacich s ich vekom.

бодифлекс для похудения

Cvičenie Bodyflex by mala praktizovať každá žena, ktorá prekročila hranicu 35 rokov. Prečo? Pretože dokáže pomôcť so spomalením starnutia, spevní telo a rozveselí ducha.

Nezaberie vám veľa času, nemusíte kvôli tomu navštevovať posilňovňu ani kupovať špeciálne vybavenie. Na štíhlu, zdravú a atraktívnu postavu budete potrebovať len 15 minút denne. Pripravili sme pre vás 6 domácich cvikov, ktoré zvládne aj začiatočník. No skôr, ako sa do nich pustíte, musíte zvládnuť špeciálnu techniku aeróbneho dýchania, na ktorej je založený celý systém cvičenia.

Aeróbne dýchanie

  1. Fáza 1Našpúľte pery a pomaly cez ne vydychujte vzduch. Pokúste sa pľúca kompletne vyprázdniť od vzduchu – vydýchnite čo najviac vzduchu.
  2. Fáza 2 Stlačte pery, čo najrýchlejšie sa nadýchnite cez nos a pľúca čo najviac naplňte kyslíkom.
  3. Fáza 3Zodvihnite hlavu a urobte intenzívny výdych cez ústa. Ak pri tom vydáte zvuk ako „Pah!“, budete vedieť, že to robíte správne.
  4. Fáza 4Spojte pery, zadržte dych a brucho vtiahnite do seba.
  5. Fáza 5Napočítajte do 10, uvoľnite brucho a nadýchnite sa.

бодифлекс для похудения

Začíname!

  1. Cvik „Almaz“Ochabnutá koža a nadbytočné tukové bunky v oblasti vnútornej strany ramien sú jednou z najproblematickejšou zónou ženského tela. Nasledujúci cvik tieto svaly dokonale napne a to všetko vďaka riadenému toku kyslíka, ktorý spaľuje nadbytočné tuky.

    Po mesiaci pravidelného cvičenia premeníte svoje ruky na nerozpoznanie! Postavte sa vzpriamene, nohy dajte na šírku ramien, ruky dajte pred seba do tvaru kruhu a spojte končeky prstov tak, aby sa nedotýkali dlaňami.

    бодифлекс для похудения ног

    Lakte by sa mali nachádzať vyššie, inak tlak nebude pôsobiť na svaly rúk, ale na prsia. Mierne zaoblite chrbát, nadýchnite sa, zadržte dych, stiahnite brucho a prejdite k vykonaniu základnej polohy. Ruky sú napäté a prsty sa opierajú jeden o druhý.

    Pokúste sa prsty stláčať čo najviac, bez toho, aby ste s rukami hýbali. Mali by ste pocítiť svalové napätie pulzujúce od zápästia až k hrudníku. Ostaňte v tejto polohe 8 sekúnd, potom vydýchnite, uvoľnite a vráťte sa do začiatočnej polohy. Vykonajte 3 opakovania.

    бодифлекс для похудения живота

  2. Pozícia lukuNasledujúci cvik dokonale rozvíja svaly brucha a chrbtice a eliminuje prebytočné prebytočné centimetre v oblasti pásu aj bokov. Ide o jeden z najúčinnejších cvikov na zníženie telesnej váhy! Poloha luku vracia chrbtici ohybnosť, vďaka čomu sa môžeme cítiť mlado aj v pokročilejšom veku. Zlepšuje výživu miechy, má stimulujúci účinok na endokrinné žľazy a pomáha pri liečbe ochorení brušných a panvových orgánov.

    Ľahnite si na brucho, nohy dajte k sebe, ruky položte pozdĺž trupu, dlane zatlačte do zeme a bradu nechajte na zemi. Vydýchnite, nadýchnite, nohy dajte od seba, ohnite ich v kolenách a rukami sa chyťte členkov. Urobte silný výdych a zadržte dych. Začnite nohy pomaly narovnávať, zatiaľ čo budete hlavu a hrudník ťahať nahor.

    бодифлекс для быстрого похудения

    Nasleduje prehnutie v dolnej časti chrbta, naklonenie hlavy a oddelenie bokov od podlahy. Narátajte do 8 (môžete sa pohybovať dopredu a dozadu), uvoľnite a vráťte sa do počiatočnej polohy. Začnite s jedným opakovaním a postupne sa prepracujte na 3 pomalé opakovania.

  3. Cvik „Praclík“Toto cvičenie sa líši od ostatných polôh tela tým, že sa dokáže vyrovnať s niekoľkými problémami naraz: za krátky čas sa zbavuje prebytočného tuku nielen na bokoch, ale aj v páse. Sadnite si na zem, ohnite nohy v kolenách a prekrížte ich tak, aby ľavé koleno bolo nad tým pravým.

    Nohu, ktorá je umiestnená nižšie, sa snažte udržať rovno. Ľavú ruku majte na zemi za chrbtom a pravú položte na ľavé koleno. Nadýchnite sa, vtiahnite brucho do seba, zadržte dych a dostaňte sa do vašej základnej polohy.

    бодифлекс для похудения ног и бедер

    Ľavé koleno priťahujte pomocou pravej ruky čo najbližšie k hrudníku. Celým telom sa opatrne otočte smerom doľava a pozerajte sa dozadu. Ostaňte v tejto pozícii 8 sekúnd, vydýchnite a vráťte sa do východiskovej polohy. Ak ste to robili správne, budete cítiť, ako sa vaše svaly v okolí pásu a bokov roztiahli. Vymeňte si ruky aj nohy a cvik zopakujte v opačnom smere. 3 opakovania na každú stranu budú stačiť.

    бодифлекс гимнастика для похудения

  4. Cvik „Lodička“Ak sa chcete zbaviť nadbytočného tuku v oblasti pásu a spevniť si svaly brucha, nasledujúci cvik je určený práve pre vás. Okrem zbavenia sa nepotrebných kilogramov, cvičenie pomáha posilniť brušné svaly a obnoviť správnu polohu pupku.

    Tí, ktorí tento cvik vykonávajú pravidelne, nielen že strácajú tuk z oblasti brucha, zlepšuje sa im krvný obeh, činnosť srdca, trávenie a predchádzajú problémom s dýchaním.

    бодифлекс для похудения дома

    Ľahnite si na chrbát, ruky si položte pozdĺž tela, nohy dajte k sebe – nádych, výdych, silný nádych, silný výdych a zadržte dych. Pri zadržiavaní dychu dajte obe nohy do 30-40 cm výšky. Do tej istej výšky nadvihnite aj vašu hlavu, ramená a trup. Opierajte sa len o zadok a kríže, napočítajte do 8. Následne na to dajte nohy a hlavu naspäť na podložku. Uvoľnite sa. Urobte 3 pomalé opakovania.

    бодифлекс зарядка для похудения

  5. Cvik „Nožnice“Uvedený cvik dokonale posilňuje brušné svalstvo a to aj vrátane jednej z najproblematickejších oblasti ženského tela – spodné brušné svaly. Počas jeho vykonávania spustite proces spaľovania prebytočných tukov, posilníte svalstvo, normalizuje sa funkcia obehového systému a zlepší sa celkový stav vášho organizmu. Východiskovou polohou je ľah na zemi, nohy sú vyrovnané, špičky vystreté a kolená rovné.

    бодифлекс похудеть за 15 минут день

    Ruky položte pod zadok dlaňami nadol. Hlavu a kríže sa snažte mať čo najviac na podložke. Zadržte dych a obe nohy zodvihnite nad zem do výšky 10-15 cm. V tejto polohe robte nohami široký pohyb napodobňujúci nožnice. Hlavu a krížovú oblasť sa snažte držať na podložke. Odrátajte si 10 sekúnd, uvoľnite a nohy vráťte na zem. Vykonajte ešte 3 opakovania.

    бодифлекс для женщин

  6. Cvik na vyformovanie plochého bruška Nasledujúci cvik okrem vytvarovania plochého brucha tiež zlepšuje funkciu srdca a ciev, má priaznivý účinok na orgány trávenia, bojuje proti plynatosti, hrmotu v bruchu, grganiu a stimuluje prácu panvových orgánov. Východiskovou polohou je ľah na chrbte, nohy sú ohnuté v kolenách a chodidlá položené na podložke. Pomocou brucha urobte pár nádychov a výdychov, zadržte dych a začnite so samotným cvikom.

    бодифлекс для женщин 40+

  7. Teraz sa s vystretými rukami dvihnite smerom k nohám. Ramená zdvihnite zo zeme a hlavu držte rovno. Bradu nepriťahujte k hrudníku! Ramená sa pokúste ťahať čo najvyššie. Následne na to začnite sa začnite vracať na podložku: najskôr kríže, potom ramená a nakoniec hlava. Zapotili ste sa? Tak znova – priťahujte sa k nohám a pokúste sa ostať v tejto polohe 8 sekúnd. Urobte si ešte 3 pomalé opakovania. V žiadnom prípade sa neponáhľajte, nerobte to nárazovo a nepomáhajte si rukami. Pracujte len s pomocou brušných svalov.

бодифлекс для женщин после 40

Ak ste sa aj vy rozhodli začať s týmito cvikmi, nečakajte, že budete vidieť okamžité výsledky, tie sa objavia až po niekoľkých týždňoch každodenného tréningu. Najskôr musíte zlepšiť váš metabolizmus a až potom sa začne proces úbytku tuku v problémových partiách. Ak sa bojíte, že to kvôli povinnostiam nebudete stíhať, nebojte sa, úplne vám postačí aj 15 minút denne. Ide o skutočne jednoduchý a účinný spôsob ako schudnúť a cítiť sa lepšie!