Najlepšie raňajky pre tých, ktorí chcú schudnúť: Zlepšujú trávenie a nafúknutie brucha

Problémy s nadváhou – dôsledky nesprávneho stravovania. Spôsobov na vylepšenie našej postavy je niekoľko, jedným z nich je aj zmena našich stravovacích návykov.

V momente, kedy si sadneme za stôl a dáme si raňajky, naštartujeme celodennú prácu našich čriev a to je mimoriadne dôležité!

Ponúkame vám variant na vyvážené a výživné raňajky, ktorých pravidelný príjem pomôže výrazne zlepšiť metabolizmus, posilniť imunitný systém a vyčistiť tráviaci trakt od toxínov.

Pokrm je bohatý na vitamíny a minerály. Po jeho mesačnej konzumácii výrazne zlepšíte stav vašej kože a farbu pleti, kvalitu vlasov a nechtov. Je možné, že schudnete aj 2,5 kilogramu, ak samozrejme nezvýšite príjem kalórií potravín, ktoré zvyčajne cez deň skonzumujete.

Takto vyzerajú ideálne raňajky

Ingrediencie

  • 4 pl ovsených vločiek
  • 250 g kefíru alebo nízkotučného bieleho jogurtu
  • 7 sliviek
  • 1 pl ľanového oleja alebo nemletých ľanových semienok
  • 1 čl kakaa

Návod

  1. Raňajky je lepšie pripravovať už vo večerných hodinách, kedy si slivky zalejete 100 ml prevarenej vody.
  2. Kakao si zmiešajte s ľanovým olejom a vločkami. Následne k tejto zmesi pridajte aj kefír alebo jogurt.
  3. Nakrájajte si sušené slivky a pridajte ich do pripravenej zmesi. Následne vložte misku do chladničky a ráno sa môžete pustiť do chutných a výživných raňajok. Vločky počas noci zmäknú, naberú na objeme a celej zmesi dodajú vláčnosť.

идеальный завтрак для похудения

Ideálne raňajky na zníženie hmotnosti – ovsené vločky a sušené ovocie v kombinácii s baktériami mliečneho kvasenia. Perfektné raňajky vám nielen že poskytnú energiu do celého dopoludnia, ale aj zlepšia tráviaci proces, ktorý je základom každého zdravia.

 

Misku zdravých raňajok si v prípade potreby môžete dochutiť aj škoricou, ktorá ma schopnosť naštartovať metabolické procesy a zároveň pomôcť pri procese chudnutia, keďže patrí k nízkokalorickým koreninám.

zdroj: takprosto.cc