Snažíte sa schudnúť? Tento plán vám pomôže! Nemá zmysel kupovať tabletky na chudnutie a rátať kalórie

Veľké brucho je nielen škaredé, ale aj veľmi nebezpečné. Viscerálny tuk si náš organizmus hromadí okolo brušných orgánov. Je to nebezpečnejšie ako normálny tuk v podkožných vrstvách pásu a bokov a je oveľa náročnejšie sa ho zbaviť. Nadmerná viscerálna vrstva vyvoláva diabetes, rôzne zápaly, ochorenia kardiovaskulárneho systému, problémy so žlčníkom či dokonca rakovinu prsníka.

Máme však pre vás dobrú správu: viscerálny tuk sa dá spáliť najjednoduchšie. Človek by sa mal zbaviť sedavého spôsobu života, konzumácie vysoko kalorických potravín, znormalizovať jedálničiek a nezabúdať ani na fyzickú aktivitu, pretože len tak sa ho dokáže naše telo rýchlejšie zbaviť. Strata na váhe 0,5 kg za týždeň, čo poviete?!

 

Nemá zmysel spoliehať sa na tabletky, počítať kalórie, praktizovať pôst alebo šetriť peniaze na operáciu. Nasledujúca diéta je uznávaná všetkými odborníkmi na výživu ako najúčinnejší spôsob, ako spáliť nenávidený tuk z oblasti brucha. Čoskoro sa budete cítiť oveľa lepšie a uvidíte prvé výsledky.

рацион для похудения для девушек

  1. Pite veľa čistej vody a čaju bez cukru

Zabudnite na nápoje s cukrom a umelými sladidlami. Obyčajná voda, káva, nesladený zelený čaj – to je to, čo je pre vaše telo najužitočnejšie. Naša pečeň nedokáže spracovať obrovské množstvo cukru, preto ho premieňa na tuk v oblasti brucha.

рацион для похудения мужчин

  1. Jedzte ovocie

Chute na sladké vám pomôže uhasiť ovocie. Spočiatku ich budete chcieť jesť pomerne veľa, ale časom to všetko prejde. Žuvaním ovocia prispievate k výrobe hormónov sýtosti a obohacujete telo o vlákninu. Okrem toho, ovocie obsahuje obrovské množstvo antioxidantov a vitamínov.

рацион для похудения для женщин

  1. Konzumujte viac zeleniny

Najlepšie sa hodí zelenina, ktorá je úplne surová, dusená alebo pripravená na pare. Farebná zelenina je zdrojom potrebných živín! Podobne ako ovocie, obsahujú vitamíny, minerály, antioxidanty a zdravú vlákninu, ktorá telu dáva pocit sýtosti, pretože na svoje strávenie potrebuje viac času.

Snažte sa zeleninu nevyprážať a vo všeobecnosti sa vyvarujte jej dlhodobému tepelnému spracovaniu. Lepšie urobíte, ak ju nastrúhate na strúhadle a potriete rastlinným olejom.

 

  1. Jedzte viac bielkovín

Vajcia, tvaroh, obilniny – vaši verní pomocníci v boji proti tuku na bruchu. Quinoa, strukoviny a seitan (pšeničný lepok) sú tiež bohaté na ľahko stráviteľné rastlinné proteíny pre rýchle chudnutie.

Čím kvalitnejšie bielkoviny budete jesť, tým rýchlejšie brušný tuk spálite. To sa však nevzťahuje na mäso zvierat, pretože obsahuje škodlivé látky, ktoré vyvolávajú vznik rakoviny.

  1. Vyhnite sa rafinovaným sacharidom

Sacharidy sú životne dôležité pre naše telo. Nie všetky sú však zdraviu prospešné. Rafinované zrná sú zrná, z ktorých sa odstránia vláknité a výživné časti, čím sa úplne zbavia vitamínov. Patrí medzi ne rafinovaná biela múka z pšenice a výrobky z nej.

V procese trávenia sa rafinované sacharidy premieňajú na cukor a tuk, zvyšujú chuť do jedla, čo vedie k rýchlemu nárastu hmotnosti.

рацион для быстрого похудения

  1. Prejdite na celozrnné výrobky

Namiesto rožkov a chleba z bielej pšenice konzumujte hnedú ryžu, pohánku, kuskus, quinou a iné obilniny, ako aj cestoviny a pekárenské výrobky z celozrnnej múky. Cestoviny z tvrdej pšenice, müsli, ražný chlieb a pšeničné klíčky sú najlepšie zdroje rastlinných bielkovín.

 

  1. Konzumujte potraviny bohaté na hrubú vlákninu

Dodávajú dlhý pocit plnosti a telu základné živiny. Konzumáciou 1-2 lyžice rozpustnej vlákniny za deň stratíte 5 kg nadbytočného tuku v jednej sezóne! Vlákninu môžete tiež nájsť vo fazuli, ovsených otrubách, orechoch, ľanových semienkach, jačmeni, pomarančoch, mrkve a jablkách.

Vytvorte si pravidlo, kedy si na raňajky doprajete ovsenú kašu s ľanovým olejom a semienkami (samozrejme, môžete ju dochutiť vašim obľúbeným čerstvým ovocím).

 

  1. Konzumujte chia semienka

Ak chcete vedieť, ako vyzerá ideálne jedlo, potom skúste chia semienka. Sú šampiónom v obsahu vitamínov, minerálov, antioxidantov, vlákniny, bielkovín a zdravých tukov. Môžu byť konzumované surové, pridané do hotových jedál, alebo zmiešané so šťavou, jogurtom či mliekom.

рацион для похудения в домашних условиях

  1. Prejdite na zdravé tuky

Znížte príjem nasýtených tukov obsiahnutých v mäse. Čím menej živočíšnych produktov, tým lepšie! Vzdajte sa stužených tukov alebo trans-tukov, pretože škodia nielen vašej postave, ale aj funkcii srdca. Hlavným zdrojom trans-tukov je predovšetkým margarín a palmový olej.

Nakupujte online – Lidl je odteraz všade

Nakupujte online 💻 I Lidl Shop I Lidl od 7.10. 2019

Práve teraz môžete nakúpiť svoje obľúbené produkty na www.lidl-shop.sk :). Inšpirujte sa na našom kanáli Kuchyňa Lidla ►https://www.youtube.com/channel/UC5oGq-pQRauK3TFdDa0ZPAQ?sub_confirmation=1 Sledujte náš kanál Lidl Slovensko ►https://www.youtube.com/channel/UC9sIaidsrWY8tQBV07NAppw/featured?sub_confirmation=1 Nakupujte svoje obľúbené produkty na ►https://www.lidl-shop.sk/#utm_source=popis&utm_medium=YouTube%20-%20Lidl%20Slovensko&utm_campaign=Nakupujte%20online%20I%20Lidl%20Shop%20I%20Lidl%20od%207.10.%202019 Sledujte aktuálnu ponuku ►https://www.lidl-shop.sk/#utm_source=YouTube%20-%20Lidl%20Slovensko&utm_medium=spot&utm_campaign=Lidl%20otv%C3%A1ra%20eshop%20%20I%20Lidl%20Shop%20I%20Lidl%20od%207.10.%202019 Navštívte Kuchyňu Lidla ►https://kuchynalidla.sk/#utm_source=YouTube%20-%20Lidl%20Slovensko&utm_medium=spot&utm_campaign=Lidl%20otv%C3%A1ra%20eshop%20%20I%20Lidl%20Shop%20I%20Lidl%20od%207.10.%202019 A pridajte sa aj na Facebooku ► http://facebook.com/lidlslovensko Instagrame ► https://instagram.com/lidlsk LinkedIn-e ► https://www.linkedin.com/company/lidl…

Nakupujte online – Lidl je odteraz všade

Nepriatelia vášho tela sú: sušienky a šišky, krekry, hranolky, rýchle občerstvenie, vyprážané ryby a kurča, kukuričné ​​lupienky, zemiakové lupienky, omáčky, sladkosti. Odporúča sa konzumácia rastlinných olejov (sezam, slnečnica, horčica, olivy, kukurica, pšeničné klíčky, ľanové semienka), avokáda, naklíčených zŕn a fazule, tmavo-zelená listová zelenina.

Ste pripravení získať štíhlu postavu? Môžete ukončiť vaše staré návyky a začať konzumovať potraviny uvedené v tomto článku?