V Japonsku ženy pijú kávu a jediavajcia, aby mohli stratiť až 4 kg za dva týždne. Odľahčite svoje telo novou japonskou diétou

Priemerná hmotnosť japonských žien všetkých vekových kategórií nikdy nepresahuje 60 kilogramov. Zvyčajne tak dievčatá, ako aj staršie ženy s výškou 160 cm vážia maximálne 45 – 55 kg, a to aj napriek tomu, že najzdravší národ na svete má brutálny apetít! V Japonsku vládne skutočný kult jedla, no zároveň aj kult harmónie. Toto je čiastočne možné vďaka jednej populárnej diéte.

Japonsko v súčasnosti ponúka niekoľko spôsobov na to, ako schudnúť. Ľuďom sa na tom páčia dve veci: dostupnosť všetkých výrobkov a prítomnosť veľkého množstva kávy, ktorá môže byť podľa potreby nahradená čajom.

японская диета

Japonská diéta počas 14 dní

V prvom rade to nie je len japonská diéta na dva týždne. Japonské raňajky, obed a večera sa spravidla skladajú minimálne z dvoch jedál, v ktorých sa nachádza mäso, ryža, fermentovaná zelenina, huby a zelenina. Počas diéty sú naplánované tri jedlá denne, dobre premyslené – množstvo kalórií na deň sa znižuje až dvojnásobne.

японская диета меню

Je to kvôli nízkemu kalorickému obsahu, kedy telo začne urýchlene spaľovať nahromadený tuk, a do konca druhého týždňa číslo na váhe ukáže o 8 kg menej. To je 15% hmotnosti bežnej japonskej ženy!

как похудеть к лету

1.deň

Raňajky: Káva bez cukru

Obed: dve varené vajcia, kapustový šalát poliaty olejom a pohár paradajkovej šťavy

Večera: kúsok varenej alebo vyprážanej ryby (asi 150g)

2.deň

Obed: vyprážané alebo varené ryby so šalátom z čerstvej zeleniny (kapusta, paradajka, uhorka, bylinky).

Večera: kúsok vareného hovädzieho mäsa (100 g) a pohár kefíru.

3.deň

Raňajky: čierna káva so suchárom.

Obed: cuketa opečená v rastlinnom oleji.

Večera: varené hovädzie mäso (200 g), dve vajcia, kapustový šalát s rastlinným olejom.

японское похудение

4.deň

Obed: tri varené mrkvy, jedno varené vajce, plátok tvrdého syra (15 g).

Večera: čerstvé ovocie a zelenina.

5.deň

Raňajky: strúhaná mrkva s citrónovou šťavou.

Večera: vyprážané ryby a pohár paradajkovej šťavy.

Večera: ovocie

6.deň

Obed: varené kuracie prsia v akomkoľvek množstve.

Večera: dve vajcia a hrnček strúhanej mrkvy s olejom.

7.deň

Raňajky: čaj

Obed: varené hovädzie mäso (200 g) a ovocie.

Večera: ktorákoľvek z predošlých večerí, okrem hovädzieho mäsa.

Koncom prvého týždňa stratíte nadbytočné kilogramy a vodu. Počas celej diéty máte dovolené piť kávu (alebo čaj) v určených množstvách a nesýtenú minerálnu vodu v akomkoľvek množstve. Jeden a pol až dva litre denne.

почему японки стройные

8.deň

Obed: kuracie prsia v akomkoľvek množstve a šalát z mrkvy alebo kapusty.

Večera: dve vajcia a hrnček strúhanej mrkvy s olejom.

9.deň

Raňajky: strúhaná mrkva s citrónovou šťavou.

Večera: vyprážané alebo varené ryby s pohárom paradajkovej šťavy.

Večera: ovocie.

подробное меню диеты

10.deň

Obed: tri varené mrkvy, kúsok syra a jedno surové slepačie vajce (alebo 5 prepeličích), môžete si urobiť pošírované vajce

Večera: ovocie

11.deň

Raňajky: káva so suchárom.

Obed: 1 vyprážaný plátok cukety v oleji.

Večera: 2 vajcia, kúsok vareného hovädzieho mäsa (200 g), kapustový šalát s rastlinným olejom.

12.deň

Raňajky: káva s krekrami

Večera: vyprážané alebo varené ryby so strúhanou mrkvou a olejom.

Večera: varené hovädzie mäso (100 g) a pohár kefíru.

13.deň

Obed: dve vajcia, varená kapusta s olejom, pohár paradajkovej šťavy.

Večera: vyprážané alebo varené ryby

14.deň

Obed: pečená cuketa, strúhaná mrkva.

Večera: varené hovädzie mäso (100 g) a čerstvá zelenina.

меню японской диеты

Menu japonskej stravy je veľmi jednoduché, môžete si všimnúť veľké množstvo vajec, rýb a zeleniny. Podstata je jednoduchá: minimum sacharidov, čo najviac vitamínov a proteínov. Rybie pokrmy a vajcia sa ľahko vstrebávajú do nášho tela, sú doslova stvorené na prípravu diétnych jedál.

zdroj:sovkusom.ru