Výskumy dokazujú, že jeden z najčastejších ženských návykov vedie k obezite

My ženy milujeme, keď sa môžeme skrášliť a hľadáme spôsoby, ako vyzerať ešte lepšie a atraktívnejšie pre svojich mužov. Niekto sa kvôli tomu vloží do rúk plastických chirurgov, iné sa pustia do blogovania o zdravom životnom štýle a fitnes. V jednom sme však rovnaké – na to, aby sme boli krásne, musíme byť zdravé, pretože aj my sme matky a ak nie, tak jedného dňa nimi pravdepodobne budeme. Preto si pre seba vyberáme výrobky s najmenším množstvom chémie a rôznymi nebezpečnými zložkami.

V dnešnom svete nás obklopujú veci, ktoré sú ošetrované chemickými zlúčeninami a využívajú sa od lakov na nechty a vlasy, až po detské hračky. Samozrejme, nemôžeme vynechať ani prostriedky na čistenie domácnosti. Nespasí nás ani organická chémia, pretože tak či ona aj v tomto prípade prichádzame do kontaktu s nebezpečnými zlúčeninami.

Patrí medzi ne dichlórdifenyl dichlóroetylén, ktorý má dokázateľný vplyv na ľudské telo, spôsobuje vznik obezity. Ako viete, endokrinný systém je zodpovedný za produkciu hormónov a táto chemická zlúčenina ho ovplyvňuje, spôsobuje hormonálnu nerovnováhu a spôsobuje, že človek zažíva falošný pocit hladu.

 

Ďalšími agresívnymi prvkami, ktoré spôsobujú nielen obezitu, ale aj sexuálnu dysfunkciu, dokonca aj u zvierat, ktoré boli s nimi v kontakte, sú ftaláty. Ako sa ukázalo, nachádzajú sa v obyčajnom šampóne, ktorý používame takmer každý deň. Najmä zvyk častého umývania vlasov môže viesť k zvýšenému riziku obezity.

Ako znížiť riziko obezity potravinami?

  1. Znížte množstvo spracovaných obilnín a cukrov (vrátane fruktózy), kým nedosiahnete ideálnu hmotnosť.
  2. Nejedzte glutén – nahraďte ho prírodnými produktmi zo záhrady (zelenina a ovocie).
  3. Eliminujte trans tuky (margarín a podobne), nahraďte ich zdravými – maslo s obsahom tuku min. 82% alebo kokosový olej.
  4. Konzumujte potraviny bohaté na omega-3 a omega-6: ovsené klíčky, ľanové semienka, strukoviny, zelenina (brokolica, špenát, ružičkový kel).
  5. Pite veľa čistej vody.

Согласно исследованиям, одна из распространенных женских привычек приводит к ожирению

V žiadnom prípade nenútime ženy, aby chodili špinavé, ale trváme na tom, že starostlivosť o zdravie je na prvom mieste. Umývajte si vlasy tak často, ako len chcete a ak je to možné, použite šampóny od renomovaných výrobcov, ktoré neobsahujú sírany a parabény. Najlepší účinok na zdravie budú mať domáce výrobky, ktoré nájdete na internete a môžete si ich pripraviť vlastnoručne v pohodí domova. Ak sa vám už tieto informácie dostali, zdieľajte ich so svojimi priateľmi, pretože sa to týka žien, mužov aj detí!