Omladzujúca Gymnastické Oko znovuzrodenia: Praktizujem ju dlhé roky a pomáha

Tajomstvo mladistvého vzhľadu a ráznosti tibetských mníchov držané v najhlbšom tajomstve stovky rokov sa stáva dostupným pre každého. Vykonávanie 5 jednoduchých cvikov, ktoré poznáte pod názvom Päť Tibeťanov prináša pôsobivý výsledok: eliminuje choroby, omladzuje, vracia zrakovú ostrosť, sluch, normalizuje váhu, zvyšuje vytrvalosť a výkon, dodáva vitalitu a dobrú náladu.

My v redakcii sme vyskúšali toto cvičenie na seba a presvedčili sme sa, že cviky nezaberajú veľa času a pri pravidelnom cvičení je telo vitálnejšie, spevňuje svaly – sila a myšlienky sú vyladené pozitívnym spôsobom.

Päť Tibeťanov

Cvik č. 1

Prvým cvičením je otáčanie v smere hodinových ručičiek. Ruky sa rozpažia do strán na úrovni ramien, dlane smerujú nadol. Začnite sa otáčať v smere hodinových ručičiek okolo svojej osi, až kým nepocítite mierne točenie hlavy.

Snažte sa dýchať pomaly, rovnomerne a zhlboka. Začnite 3 otočkami, ale postupne ich počet zvyšujte na 21. Po vykonaní cvičenia sa zastavte, zložte ruky pred seba na hrudník a počkajte, kým mierny závrat úplne zmizne.

Cvik č. 2

Ľahnite si na chrbát, ruky majte pozdĺž tela. Hlboko vydýchnite. Počas výdychu zdvihnite obe nohy nahor do pravého uhla, hlavu ťahajte k hrudníku. Snažte sa nehýbať panvou a neohýbať kolená. Pri výdychu sa vráťte do východiskovej polohy.

Začnite s tromi pomalými opakovaniami, postupne zvyšujte ich počet na 21, viac nie. Po druhom cviku ostaňte ležať na chrbte a relaxujte 30 – 60 sekúnd.

Cvik č. 3

Postavte sa na kolená, nohy majte rovnobežne k sebe, prsty ležia na podlahe, dlane na zadku. Počas výdychu skloňte hlavu k hrudníku, počas nádychu zakloňte hlavu dozadu, zľahka sa ohnite a vystrčte hrudník. Počas výdychu opäť zakloňte hlavu k hrudníku, pokračujte s kombinovaním záklonov s dýchaním. Urobte 3 až 21 opakovaní. Po ukončení cvičenia si odpočiňte na 30 – 60 sekúnd.

Cvik č. 4

Sadnite si na podložku, položte dlane na zem, prsty nech smerujú dopredu. Nohy sú vystreté, smerujú od seba a hlava je naklonená k hrudníku. Počas nádychu sa presuňte z piet na špičky, zodvihnite panvu nahor a zakloňte hlavu dozadu.

Vydržte v tejto pozícii niekoľko sekúnd ponaťahujúc si všetky svaly. Počas výdychu sa vráťte do východiskovej polohy. Začnite s 3 opakovaniami, postupne ich počet zvyšujte na 21. Po dokončení štvrtého cvičenia si odpočiňte 30 – 60 sekúnd.

Cvik č. 5

Postavte sa vzpriamene na ruky, ohnite sa, dlane a nohy majte na šírku ramien. Kolená a panva sa nedotýkajú podlahy. Hlavu vráťte naspäť a vydýchnite. Pri nádychu zdvihnite panvu a presuňte sa smerom nadol, ako je to znázornené na obrázku. Brada sa tiahne k hrudníku, nohy sú čo najrovnejšie, zatiaľ čo telo je prehnuté.

Počas výdychu sa vráťte do východiskovej polohy a nezabudnite na dýchanie. Nebojte sa, časom sa naučíte správne dýchať a ohýbať telo. Cviky opakujte 3- 21 krát, záleží na vašej výdrži.

Aby ste dosiahli účinky omladenia a uzdravenia, je potrebné dodržiavať niekoľko jednoduchých pravidiel.

1. Najdôležitejšia je pravidelnosť! Opakujte sériu cvičení 1 krát denne, snažte sa dodržiavať pravidelnosť. Pre dosiahnutie maximálneho efektu zvýšte počet opakovaní: 1. týždeň – 3 opakovania každého cvičenia, 2. týždeň – 5 opakovaní, 3. týždeň – 7 opakovaní, až do 21 opakovaní po 10 týždňov praxe.

2. Najlepší čas cvičenie je ráno, keď je prázdny žalúdok.

3. Ďalšou dôležitou podmienkou je správne pravidelné dýchanie nosom.

4. Ak je pre vás niektorý cvik náročný, nemali by ste to preháňať. Je lepšie robiť menej opakovaní, ale kvalitatnejšie.

5. Po každom cvičení si nezabudnite dať chvíľku odpočinku a relaxovať.

Páči sa vám tento článok? Zdieľajte ho so svojimi priateľmi a v komentároch nám nezabudnite povedať o svojich dojmoch z tibetskej omladzujúcej gymnastiky.

zdroj:takprosto.cc