Keď sa začne ozývať chrbtica, skústie tieto jógové cvičenia. Úľava od prvej chvíle. Idéalne aj pre ženy po 40-ke

Stres dokáže ovplyvniť mentálny aj fyzický stav človeka. Avšak byť v stave neustálej úzkosti môže naše zdravie poškodiť omnoho viac, ako si myslíme.

Ponúkame vám 10 jednoduchých jogových ásan, ktoré vám pomôžu zmierniť stres a upokojiť váš nervový systém.

  1. Pozícia dieťaťa

Táto pozícia pomáha upokojiť myseľ a zmierniť stres. Je prospešná pre nervový a lymfatický systém.

  1. Pozícia mosta

Táto poloha jemne precvičuje chrbticu a nohy. Pomáha tiež znížiť únavu, bolesti hlavy, bolesti chrbta a nespavosť.

  1. Uttanasana

Táto pozícia vám pomôže roztiahnuť chrbát, boky a hamstringy. Pomáha tiež znížiť únavu, úzkosť a miernu depresiu.

  1. Pozícia orla

Táto pozícia pomáha predchádzať stresu, zlepšuje koncentráciu a rovnováhu. Pomáha tiež zmierniť napätie z ramien, nôh a chrbta.

  1. Pozícia mŕtvoly

Táto pozícia kladie dôraz na úplné uvoľnenie tela. Pomáha tiež znížiť krvný tlak a upokojiť nervový systém.

  1. Pozícia trojuholníka

Táto pozícia je vynikajúcim prostriedkom na zníženie stresu, pretože prispieva k natiahnutiu celého tela. Taktiež zlepšuje trávenie, znižuje úzkosť a osteoporózu.

  1. Pozícia „nohy o stenu“

Tento cvik vykonávajte, ak chcete zmierniť stres a podporiť prekrvenie srdca.

  1. Pozícia psa

Táto pozícia pomáha riešiť zhrbené ramená a napomáha znížiť stres.

Puppy Pose – Yoga for Beginners

Puppy Pose is an excellent yoga pose to open your shoulders, lengthen your spine, and ease pain in the lower back. Keep returning to this video and practice this pose regularly to receive these awesome benefits. To do Puppy Pose, come to your hands and knees. Stack your hips over your knees.

  1. Pozícia mačky

Táto poloha upokojuje a precvičuje dolnú časť chrbta, pretože pomáha zmierniť stres a masíruje chrbticu.

  1. Pozícia delfína

Táto pozícia prispieva k vnútornému mieru a spokojnosti. Pomáha zbaviť sa fyzického a duševného vyčerpania.

Radi cvičíte jogu?