Matka troch detí prezradila tip ako sa dostať späť do formy. Jej nápad si zamilovali všetky mamičky

Po narodení dieťatka mamičkám nezostáva veľa času na fitko. Ale všetky novopečené mamičky sa snažia dostať naspäť do formy. Podľa prieskumov takmer 60% mamičiek 1 až 2 – ročných detí má zopár kíl navyše. Ak nechcete byť súčasťou takýchto štatistík, je čas vyskúšať zopár cvikov !

Matka 3 detí Olga Baykina sa podelila o zopár cvikov, ktoré vám pomôžu nielen spáliť kalórie, ale tiež stráviť nejaký čas s rodinou.

6. Drepy

Vezmite si bábätko do rúk pred seba. Postavte sa na šírku ramien a drepujte tak nízko ako dokážete. Potom sa vráťte do stoja a opakujte.

5. Výpady vpred

A Mother of 3 Shares How to Get Back in Shape

Postavte sa naširoko a bábätko si priviňte k sebe. Jednou nohou vykročte vpred až kým noha nebude v pravom uhle. Opakujte niekoľkokrát na obe nohy.

4. Bočné výpady

A Mother of 3 Shares How to Get Back in Shape

3. Široký drep

Postavte sa naširoko s chodidlami smerujúcimi von. Urobte drep tak, aby obe vaše nohy boli v 90-stupňovom uhle. Bábätko držte pred sebou. V tejto pozícií zostaňte 2–3 minúty a vráťte sa do stoja.

2. Dvíhanie bokov

Ľahnite si na chrbát a nohy ohnite v kolenách. Bábätko bezpečne zdvihnite nad seba alebo ho posaďte na panvu. Následne boky zdvíhajte a vráťte do pôvodnej pozície.

1. Plank

Bäbätko položte vedľa seba. Ľahnite si na brucho. Zdvihnite sa tak aby ste mali lakte opreté o zem priamo pod ramenami. Lakte a špičky držia vaše telo vo vzduchu. Nezabudnite aby bolo rovné. V tejto pozícií vydržte 1-2 minúty.

Skúste si vytvoriť každodenný rituál a zacvičte si so svojimi ratolesťami.

Zdroj: boredpanda.com